Yes Go לראות את חבילות הטלוויזיה של YES דרך הסמארטפון או הטאבלט, מכל מקום ובכל זמן

עומר גלעדי5 דקות קריאה
Yes go
שתף:

את התוכניות האהובות שלנו אנחנו כבר מזמן לא רואים רק דרך הטלוויזיה הניצבת במרכז הסלון או בפינת הטלוויזיה המשפחתית. על אף שרובנו קורסים בסוף היום אל הספה ומדליקים את המכשיר המהבהב עד שהעיניים נעצמות, כשאנחנו מכורים לסדרה מסוימת או רוצים להתעדכן בחדשות החמות, אנחנו פשוט צופים בתכניות המועדפות עלינו בכל מקום, בכל זמן, דרך הטלפון הנייד או הטאבלט. חברות הטלוויזיה יודעות שהרגלי הצפייה שלנו השתנו ובשנים האחרונות הן מציעות לנו כלים איכותיים יותר לצפייה דרך הסמאטרפון. Yes Go שהושקה לפני כמה שנים על ידי חברת הטלוויזיה YES, מספקת מזה לא מעט שנים את שירות “טלוויזיה לדרך” שרבים מאיתנו מחפשים ומתלבטים לגביו. חזרנו אל אפליקציית Yes GO כדי לסקור ולבדוק מה היא מציעה לנו.

 

אפליקציית Yes GO – להורדה דרך כל מכשיר

אפליקציית Yes Go מאפשרת צפייה מיידית במגוון תכניות, שמייד נסקור, עבור כל בני המשפחה בגילאים ועם תחומי עניין שונים, בכל עת ומכל מקום. הורדת אפליקציית YES GO אפשרית גם ממכשירים על בסיס מערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד (בקישור הזה), וגם ממכשירים על בסיס מערכת הפעלה מבוססת IoS של אפל (בקישור הזה),

 

 

אפליקציית yes go
אפליקציית Yes Go זמינה להורדה מכל סמארטפון או טאבלט, ולצפייה בתכנים של YES על בסיס תשתית האינטרנט – אם מהבית דרך ה – WiFi, או מחוץ לבית מעל חבילת הסלולר המאפשרת הורדת תכנים מהאינטרנט

אפליקציית Yes Go – מה אפשר לראות?

אפליקציית Yes GO מציעה צפייה בהתאם לחבילת הערוצים שאותה רכשתם לצפייה בטלוויזיה בבית. השירות של Yes GO כולל 50 ערוצים שונים שניתנים לצפייה דרך טלפונים ניידים וטאבלטים.

 

בין היתר תמצאו ברשימה את ערוצי הסדרות – yes comedy, yes drama ו-yes action ואת חמשת ערוצי הסרטים הבולטים. בנוסף, ניתן לצפות באמצעות אפליקציית Yes Go בערוץ הדוקו של יס, בערוצי ספורט וערוצי הלייפסטייל, ביניהם ערוץ האוכל, ערוץ בית פלוס וערוץ הבריאות.

 

ניתן גם לצפות בהקלטות שבוצעו בממיר הביתי ישירות דרך הטלפון הנייד ולהזמין תוכן מספריית ה-VOD לצפייה מעל תשתית האינטרנט, דרך סמארטפון, טאבלט, סטרימר, או טלוויזיה חכמה. חשוב לציין, כי חלק מהתכניות שניתן לצפות בהן דרך Yes Go ב – VOD הן בחינם, וחלק ניתנות לצפייה בתשלום.

 

Yes Go – איך מתקינים ומשתמשים באפליקצייה?

כאמור, את אפליקציית Yes Go מורידים מחנויות האפליקציות (Itunes  או Google Play, תלוי במערכת ההפעלה של המכשיר).

 

אפליקציית Yes Go מתאימה למכשירים חכמים כמו מכשירי אייפון 4 ומעלה, ומכשירי אנדרואיד 4 ומעלה. Yes מציינת כי היא לא יכולה להתחייב לצפייה איכותית במכשירים שאינם של החברות המובילות וזאת בגלל בעיות תאימות עם מכשירים רבים, בעיקר אלו המגיעים מסין. במהלך הזמן שחררה יס שדרוגים וגרסאות חדשות של Yes Go, חלק מן השדרוגים מספקים פתרונות לבעיות התאימות ומאפשרים שימוש גם מעל סוגים נוספים של מכשירים. לכן מומלץ לבדוק את טיב השירות הניתן באפליקציית Yes Go  עבור המכשירים שלכם, לפני שאתם מצטרפים לשירות ומורידי את האפליקצייה, ולברר שהמכשיר שברשותכם מתאים לשימוש באפליקציית Yes Go ויאפשר צפייה נוחה בתכנים.

 

את ההתקנה מבצעים בקלות לאחר שמזמינים את השירות דרך הממיר או בפנייה ישירה לשירות הלקוחות של יס, שם תקבלו הנחיות איך להתקין את השירות על המכשיר שלכם.

 

 

הורדת YES GO
אפליקציית Yes Go ניתנת להורדה דרך חנויות האפליקציות, וניתן להשתמש בה לאחר התקנה פשוטה באמצעות הנחיות מצוות שירות הלקוחות של Yes

איך זה עובד?

אפליקציית Yes Go  פשוטה לתפעול. היא בעלת ממשק נוח אליו נכנסים דרך מכשיר הטלפון הנייד. הממשק מכיל את כל התכנים הפתוחים לצפייה – סדרות, סרטים, ערוצים ספציפיים ועוד. לחיצה על תוכנית מסוימת תפתח את דף הפרק או התוכנית ותוביל להפעלת התוכנית כמו גם תקציר של העלילה ומידע נוסף.

 

דרך האפליקציה ניתן לבחור את הערוץ המבוקש לצפייה אך כאמור ניתן גם להיכנס בקלות למתחם ה-VOD של יס, לבחור תכנים לצפייה בתשלום או בחינם ולצפות בהקלטות שנעשו בממיר הביתי.

 

האפליקציה כוללת מסך שליטה שאליו ניתן להיכנס מכל עמוד או מצב שבו אתם נמצאים בתוך האפליקצייה. באמצעות מסך השליטה ניתן לחזור לתוכניות שצפיתם בהן בעבר, לקרוא המלצות ולעדכן הגדרות צפייה שונות.

 

את השליטה על האפליקציה ניתן לנהל גם דרך כניסה מאתר החברה לשירות ולהגדיר שם הגדרות שונות בהתאם לצורך, לקרוא על תוכניות טלוויזיה ולקבל תקצירי סדרות אהובות, לבדוק את לוח השידורים ועוד.

 

לצפות בטלוויזיה מכל מקום – בכל זמן

התנאי היחידי שמכתיבה אפליקציית Yes Go לצפייה בתכנים מחוץ לבית הוא חיבור ל-Wi-Fi המומלץ לצפייה איכותית ומהירה יותר בתוכניות. כיום ברוב המכשירים תוכלו להשיג איכות צפייה טובה והחברה דואגת לעדכן את האפליקציה בהתאם למכשירים חדשים שנכנסים לשוק. כך, היא מספקת בהחלט הזדמנות לצפות בשידורי הטלוויזיה, בתוכניות אהובות ובהקלטות מכל מקום.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme